قومی

چھٹا اسلام آباد لٹریچر فیسٹیول ستمبر میں شروع ہو گا

فیسٹیول میں چھ مختلف ممالک کے 150 مقررین 52 سیشنز میں حصہ لیں گے۔اسلام آباد لٹریچر فیسٹیول ، ڈیڑھ سال کے وقفے کے بعد اگلے ماہ منعقد ہوگا۔ آکسفورڈ یونیورسٹی پریس (OUP) کے زیر اہتمام اس پروگرام کے سلسلے میں ایک پریس کانفرنس بدھ کے روز منعقد ہوئی۔

اعلان کیا گیا کہ تین روزہ فیسٹیول میں چھ مختلف ممالک کے نو مقررین شامل ہوں گے ، حالانکہ ہندوستانی مصنف کی شرکت غیر یقینی ہے۔ آٹھ کتابیں لانچ کی جائیں گی۔

معروف شاعر افتخار عارف نے بتایا کہ اس طرح کے میلے دنیا بھر میں لگائے جاتے ہیں۔

انہوں نے مزید کہا: “تاہم ، پاکستان میں او یو پی کا ادبی میلہ واحد تہوار ہے جو لوگوں ، کنبے ، سفارت کاروں اور پارلیمنٹیرین کی ایک بڑی تعداد کو راغب کرتا ہے۔ مزید یہ کہ مختلف براعظموں سے بھی شرکاء آتے ہیں۔

مصنف اور شاعر کیشور ناہید نے کہا کہ لوگ ایسے تقاریب میں شریک ہونا چاہتے ہیں ، اور انہیں امید ہے کہ اس سال بڑی تعداد میں لوگ شرکت کریں گے۔

اگرچہ عبداللہ حسین ، انتشار حسین ، فہمیدہ ریاض اور دیگر جیسے مصنفین اب ہمارے ساتھ نہیں ہیں ، ان کی تحریریں ILF میں دستیاب ہوں گی۔

شاعر حارث خلیق نے کہا کہ مسئلہ کشمیر کے سلسلے میں جنوبی ایشیاء میں جوہری ہتھیاروں سے متعلق ایک اجلاس آئی ایل ایف میں منعقد کیا جائے گا۔ انہوں نے کہا ، “علاقائی زبانوں سے متعلق اجلاس بھی منعقد ہوں گے۔

Comment here

379,066Subscribers
8,414Followers