بین الاقوامی

لیڈی ڈیانا کو مداحوں سے بچھڑے 22 برس بیت گئے

دلفریب مسکراہٹ، خوبصورتی میں بے مثال، لیڈی ڈیانا، دلوں کی ملکہ۔ انسانیت کی خدمت میں مرنے کے بعد امن نوبل کے انعام سے نوازا گیا۔ دنیا چھوڑے 22 برس بیت گئے۔ ٹریفک حادثے میں موت آج بھی معمہ۔

لیڈی ڈیانا کی پیدائش 1 جولائی 1961 میں ہوئی۔ وہ برطانیہ کے شاہی خاندان کی رکن، شہزادہ چارلس کی بیوی، اور پرنس ہیری اور ولیم کی ماں تھیں۔ ڈیانا اسپنسر خاندان میں پیدا ہوئی تھیں، جو برطانوی شرافت میں سب سے ممتاز تھا۔

ڈیانا 1981 میں شہزادہ چارلس سے رشتہ ازدواج میں منسلک ہونے پر مقبول ہوئیں۔ ڈیانا کی سرگرمیوں اور گلیمر نے انہیں بین الاقوامی آئکان بنا دیا تھا۔

ڈیانا کی چارلس سے شادی تاہم ان کی عدم مطابقت اور غیر شادی کے معاملات کی وجہ سےزیادہ نہ چل سکی۔ یہ جوڑا 1992 سے علیحدگی اختیار کرتا گیا۔ ان کے تعلقات خراب ہونے کے فوراً بعد ہی لوگوں کو علم ہوگیا۔ ان کی ازدواجی مشکلات کی تفصیلات تیزی سے عام ہوتی گئیں اور یہ شادی 1996 میں طلاق کے بعد مکمل طور پر ختم ہوگئی۔

طلاق کے بعد لیڈی ڈیانا نے اپنی توجہ فلاحی کاموں میں کردار ادا کرنے پہ مرکوز کر دی۔ چیریٹی کے کام میں غیر روایتی انداز کے لئے انہیں میڈیا میں خوب پذیرائی ملی۔ ان کی سرپرستی ابتدائی طور پر بچوں اور نوجوانوں پر مرکوز تھی لیکن بعد میں وہ ایڈز کے مریضوں کے لیے فلاحی کام کرنے اور بارودی سرنگوں کے خاتمے کی مہم کے لئے متحرک ہو گئیں۔

لیڈی ڈیانا نے کینسر اور ذہنی بیماری سے متاثرہ لوگوں کی مدد کے لئے معاشرے میں شعور بیدار کیا۔ اپنی اس مہم کے دوران انہوں نے پاکستان کے واحد کینسر ہسپتال شوکت خانم کا دورہ بھی کیا۔

ابتداء میں ڈیانا اپنے شرمیلے مزاج کی وجہ سے مشہور تھیں۔ لیکن اپنی خوبصورتی اور دوستی پسند مزاج کی وجہ سے انہوں نے دنیا بھر میں اور زیادہ مقبولیت حاصل کی۔

غیر معمولی طور پر فوٹو جینک ہونے کی حامل، وہ 1980 اور 1990 کی دہائی میں فیشن کی رہنما رہیں۔ 1997 میں پیرس کی ایک ٹنل میں کار حادثے کے دوران ان کی موت ہو گئی۔ ان کی موت، ان کے مداحوں اور دنیا بھر کے لیے آج بھی ایک معمہ ہے۔ ان کی میراث کا شاہی خاندان اور برطانوی معاشرے پر آج تک گہرا اثر ہے۔ آج کے روز ان کی 22ویں برسی منائی جا رہی ہے۔

Comment here

379,066Subscribers
8,414Followers