قومیکھیل

فٹنس سے زیادہ اہم ہنر ہے: عمراکمل

پاکستان کے مڈل آرڈر بیٹسمین عمر اکمل نے دعوی کیا ہے کہ فٹنس کے معیار کے مقابلے میں کسی کھلاڑی کی صلاحیتیں زیادہ اہم ہوتی ہیں۔

کرکٹ پاکستان کے ساتھ ایک خصوصی انٹرویو میں گفتگو کرتے ہوئےانھوں نے بیان دیا کہ انہیں کافی مواقع نہیں ملے ہیں اور امید ہے کہ نیا نظام صورتحال کو بہتر بنائے گا۔

“مجھے کافی مواقع نہیں ملے ہیں۔ اب نیا نظام موجود ہے ، میری نیک خواہشات ان کے ساتھ ہیں [پی سی بی]۔ مجھے امید ہے کہ اب وہ مجھے موقع دیں گے۔ میں اپنی مہارت کا کام پاکستان کے لئے فراہم کروں گا۔

پہلے ہنر دیکھنا چاہئے۔ صحت بھی اس کے ساتھ آتی ہے۔ کوئی نہیں کہہ سکتا کہ میں نااہل ہوں۔ میں دنیا بھر میں بہت سی کرکٹ کھیل رہا ہوں۔ میں بہت زیادہ فرسٹ کلاس کرکٹ کھیل رہا ہوں اور عمدہ کارکردگی کا مظاہرہ کر رہا ہوں۔ لہذا ہنر کو ترجیح دی جانی چاہئے۔

اکمل نے انکشاف کیا کہ وہ ایک بدلا ہوا آدمی ہے اور اس نے دعوی کیا ہے کہ جب شائقین مستقبل میں میدان میں اور باہر گواہ ہوں گے تو وہ ایک نیا عمر اکمل دیکھیں گے۔

“میں نے خود کو بہت تبدیل کیا ہے۔ اس میں میرے کنبے کا بڑا کردار ہے۔ میں پچھلے تین چار سالوں سے ہیڈلائنز یا سوشل میڈیا میں نظر نہیں آیا ہوں۔ میں اب اپنی تربیت اور کرکٹ پر توجہ دینے کی کوشش کر رہا ہوں۔ اسی وجہ سے میری توجہ دوسری غیر متعلقہ چیزوں سے ہٹ گئی ہے۔ “آپ کہہ سکتے ہیں کہ اگلی بار میرے شائقین مجھے دیکھ کر آپ کو ایک نیا عمر اکمل نظر آئے گا۔ میں اپنی فیلڈ سرگرمیوں کو روکنے کے لئے بہت کوشش کر رہا ہوں۔ میں اپنی کرکٹ اور تربیت کو زیادہ سے زیادہ وقت دینے کا ارادہ رکھتا ہوں۔

مڈل آرڈر بیٹسمین کا خیال تھا کہ مصباح الحق کی پاکستان کے نئے ہیڈ کوچ کی تقرری ٹیم میں شامل کھلاڑیوں کے لئے فائدہ مند ہوگی۔

“یہ کھلاڑیوں کے لئے بہت فائدہ مند ہوگا۔ میں نے مصباح کے ساتھ بہت ساری ڈیپارٹمنٹل کرکٹ کھیلی ہے۔ جب میں نے ڈیپارٹمنٹ کرکٹ کا آغاز کیا تو میرے رول ماڈل مصباح اور حفیظ تھے۔ انہوں نے کہا کہ اس وقت وہ اس کی قیادت کر رہے تھے انہوں نے بہت اچھی طرح سے رہنمائی کی اور ہم نے ایس این جی پی ایل کے میں مختلف ٹرافیاں جیت لیں۔ میری نیک خواہشات مصباح کے ساتھ ہیں کہ وہ نیا ہیڈ کوچ بن جائیں۔ مجھے امید ہے کہ وہ پاکستان ٹیم میں اچھا کردار ادا کریں گے۔

Comment here

379,066Subscribers
8,414Followers