بزنسقومی

چھ ماہ میں پی آئی اے کے ریوینیو میں 41 فیصد اضافہ: سی ای او کا دعویٰ

پاکستان انٹرنیشنل ایئر لائنز (پی آئی اے) کے چیف ایگزیکٹو آفیسر (سی ای او) ارشد محمود ملک نے بتایا کہ قومی ایئر لائن کی آمدنی میں گذشتہ چھ ماہ کے دوران 41 فیصد اضافہ ہوا ہے۔

کورنگی ایسوسی ایشن آف ٹریڈ اینڈ انڈسٹری (کے اے ٹی آئی) میں صنعت کاروں کے اجتماع سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ حکومت کے اصلاحی اقدامات کی وجہ سے ایئر لائن کی مالی کارکردگی میں بہتری آئی ہے۔ اگلے ماہ تک دو نئے ہوائی جہاز شامل کیے جائیں گے اور اگلے سال تک مزید تین ہوائی جہاز شامل کیے جائیں گے۔

انہوں نے مزید کہا کہ پی آئی اے نے ٹورنٹو کے لئے اپنی پرواز کھول دی ہے اور دبئی کے لئے پروازوں کی تعداد میں جلد ہی اضافہ کردیا جائے گا۔ سی ای او نے مشترکہ طور پر کہا کہ وہ متعدد اقدامات اٹھا رہے ہیں ، جس سے کارگو اور دیگر خدمات میں بہتری آئے گی ، اور اس سلسلے میں تاجر برادری کے تعاون کی ضرورت ہوگی۔

مسافروں کی خدمات کی فیس میں ملکی کے لئے 5% اور بین الاقوامی پروازوں کے لئے 7% چھوٹ دے گی۔ عہدیدار نے مزید کہا کہ 12 بوئنگ 777 طیارے کام کر رہے تھے اور کارگو ہینڈلنگ میں تقریبا 80% فیصد بہتری نے بھی ایئر لائن کے نقصانات کو کم کرنے میں مدد فراہم کی ہے۔

Comment here

379,066Subscribers
8,414Followers