انٹرٹینمنٹقومی

پاکستانی فلم شیر دل اب روس کے سینما گھروں کی زینت بنے گی

پاکستانی فلمیں یقیناً دنیا بھر میں ایک خاص مقام بنا رہی ہیں۔ نہ صرف یہ کہ پاکستانی فلمیں دنیا بھر کے بڑے فلمی میلوں میں پریمیئر کررہی ہیں بلکہ پاکستانی انڈسٹری کے پاس متعدد ایسے پروجیکٹس بھی ہیں جو بین الاقوامی سطح پر بھی کامیاب ہو رہے ہیں۔ اور اگر یہ کافی نہیں ہے تو ، پاکستانی فلمیں ان کی ریلیز کے ساتھ بین الاقوامی منڈیوں کو بھی اپنی طرف متوجہ کر رہی ہیں۔ برطانیہ ، امریکہ ، کینیڈا اور متحدہ عرب امارات اب پاکستانی فلموں کا مرکز بن چکے ہیں۔ اور ایسا لگتا ہے کہ ہمارے فلمساز اب روس کو بھی اس فہرست میں شامل کرنے کے خواہاں ہیں۔

روس میں ایک فلمی میلے میں تیفا ان ٹربل کی نمائش کے بعد، اب اداکار میکال ذوالفقار  کی فلم شیردل کی باری ہے۔ شیردل نے حال ہی میں روس میں ماسکو فلم فیسٹیول میں نمائش کی تھی اور اب ای پی کے اور پروڈیوسر نعمان خان کے مطابق یہ فلم روس میں تجارتی اور معاشی مدنظر سے بھی ریلیز ہونے کے لئے تیار ہے۔

ذرائع کے مطابق شیردل کے پروڈیوسر اور تقسیم کار روس میں فلم کی ریلیز کے لئے 2020 کے پہلے نصف حصے پر نظر جمائے ہوئے ہیں۔ نعمان خان نے ای پی کے کو بتایا کیا کہ وہ روس میں اسپانسرز اور جنرل کونسل سے پہلے ہی بات کرچکے ہیں اور وہ روس میں فلم شیردل کی فروری میں ریلیز کا ارادہ رکھتے ہیں۔

نعمان کا کہنا تھا کہ اگر ہم روس میں پاکستانی فلمیں ریلیز کرسکیں تو یہ بہت بڑی بات ہوگی۔ مجھے خوشی ہے کہ روس اور پاکستان کے عوام میں بھی اس کو خوب پذیرائی مل رہی ہے۔ اس حوالے سے مزید فلم بینوں کو بھی یہاں آنا چاہئے۔

آپ کو بتاتے چلیں کہ اظفر جعفری کی ہدایتکاری میں بننے والی فلم شیر دل میں میکال ذوالفقار ، ارمینہ خان ، صبیقہ امام اور حسن نیازی مرکزی کردار ادا کر رہے ہیں۔ شیردل این کے پکچرز اور اے آر وائی فلمز کے بینر تلے ریلیز کی گئی تھی۔ اس فلم کی ریلیز کا وقت ہندوستان اور پاکستان کے مابین بالاکوٹ فضائی حملے کے ٹھیک وقت پر ہوا جب پاکستان ائیرفورس کے پائلٹوں نے ملک کے علاقے میں دو ہندوستانی ہوائی جہازوں کو گولی مار کر ہلاک کردیا۔ اس واقعے نے فلم کو مزید فائدہ پہنچایا اور یہ سال بھر میں سب سے زیادہ کمانے والوں میں شامل ہوگئی ہے۔

Comment here

379,066Subscribers
8,414Followers