Raju Srivastava passes away: راجو سریواستو نے ٹیلی ویژن کے علاوہ بڑے پردے پر بھی شہرت حاصل کی

حیدرآباد (تلنگانہ): کامیڈین راجو سریواستو کا بدھ کو دہلی میں انتقال ہوگیا۔ بھارت کے اب تک کے سب سے بڑے اسٹینڈ اپ کامیڈین میں سے ایک راجو سریواستو گزشتہ کئی دنوں سے دہلی کے انتہائی نگہداشت یونٹ میں وینٹی لیٹر پر تھے۔Raju Srivastava passes away

اسٹینڈ اپ کامیڈین سے سیاستدان بننے والے راجو اپنے اسٹیج کردار ‘گجودھر بھیا’ کی وجہ سے کافی مقبول ہوئے۔ وہ 25 دسمبر 1963 کو اتر پردیش کے کانپور ضلع میں ایک متوسط ​​گھرانے میں پیدا ہوئے۔ ان کے والد رمیش چندر سریواستو ایک شاعر تھے جو بالائی کاکا کے نام سے مشہور تھے۔ راجو، جن کا شمار بہترین مِمک آرٹسٹ کے طور پر ہوتا ہے، ہمیشہ سے ایک کامیڈین بننا چاہتے تھے۔ اس کی شادی شیکھا سے ہوئی ہے اور اس جوڑے کے دو بچے انتارا اور آیوشمان ہیں۔

کامیڈین کے کیریئر پر نظر ڈالیں تو انہیں کئی فلموں میں بھی دیکھا گیا، جن میں ‘میں نے پیار کیا، بازی گر، بمبئی سے گوا اور آمدنی اٹھنی خرچہ روپیہ’ شامل ہے۔ فلموں اور کامیڈی شوز کے علاوہ وہ ریئلٹی شو بگ باس کے تیسرے سیزن میں بھی نظر آئے۔

دی گریٹ انڈین لافٹر چیلنج کے علاوہ، وہ ‘کامیڈی سرکس’، ‘دی کپل شرما شو’، ‘شکتیمان’ اور دیگر سمیت کئی دیگر کامیڈی شوز کا حصہ رہے ہیں۔

10 اگست کو دل کا دورہ پڑنے کے بعد راجو کی حالت نازک تھی اور وہ آخری سانس لینے تک ایمس دہلی میں وینٹی لیٹر پر رہے۔ اطلاعات کے مطابق، وہ ٹریڈمل پر دوڑ رہا تھے جب انہوں نے سینے میں درد کی شکایت کی۔ اسی دن ان کی انجیو پلاسٹی بھی ہوئی۔

متعلقہ خبریں